1. Moulin Rouge! - 7+/10
2. Romeo i Julia - 7/10
3. Australia - 6/10
W planach: Roztańczony buntownik.
"+" znaczy, że Ulubiony.
1. Moulin Rouge 10+/10
2.Australia 8+/10
3. Romeo i Julia 6/10 - niezły pomysł, z realizacją trochę gorzej
1. Romeo i Julia 9+/10
2. Australia 6/10
Jeszcze "Moulin Rouge!" i "Roztańczony buntownik" nieobejrzane.
1."Moulin Rouge" 9+/10 - Genialny musical
2."Romeo i Julia" 8+/10 - Świetny i przede wszystkim pomysłowy.
Resztę pewnie zobaczę chociaż "Australia" nie w moim guście raczej.
9+/10, tak? Komuś się chyba pomyliły ocenki. To samo z Romeo i Julią, bo teraz jest zwykłe 7. A myślałem że to Neon, wielki, nigdy niezmieniający ocen człowiek.
1. Australia 10/10
2. Moulin Rouge 9/10
3. Wielki Gatsby 8/10
4. Romeo i Julia 8/10
5. Roztańczony buntownik 8/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Moulin Rouge! (2001) 6,93 55
2 Romeo i Julia (1996) 6,32 57
3 Roztańczony buntownik (1992) 5,70 10
4 Wielki Gatsby (2013) 5,28 50
5 Australia (2008) 4,82 39
1. Moulin rouge 10/10
2.Elvis 9,5
3.Australia 8/10
4.Wielki gatsby 7/10 -ocena do weryfikacji
Nie widziałem tylko Romeo i Julii. W skrócie reżyser szalony i energiczny podobnie jak jego filmy oraz ich aktorstwo.