Cliffhanger to jeden z najlepiej zrealizowanych filmów sensacyjnych w historii uświetni zainscenizowane sceny,genialne sceny kaskaderskie. Podobnie Die Hard 2. Miał pecha,ze ani Wyspa Piratów, ani Długi Pocałunek nie zarobiły na siebie,a to tez dobre filmy w swoim gatunku. We wszystkich tych filmach czuć niezwykłą...
...Brakujący pocisk | Bodies at Rest | Chen mo de zheng ren
● Produkcja: Chiny | Hong Kong
● Gatunek: Akcja | Thriller | Kryminał
● Czas trwania: 93 min.
● Premiera: 04.04.2019 - Świat
● Reżyseria: Renny Harlin
● Scenariusz: David Lesser
Występują:
Nick Cheung
Richie Ren
Yang Zi
Roger Kwok
Jin-Au...
1.Szklana pułapka 2 7/10
2.Na krawędzi 6/10
3.Długi pocałunek na dobranoc 5/10
4.Łowcy umysłów 5/10
5.Wyspa piratów 4/10
6.Ślady zbrodni 4/10
7.Wyścig 3/10
8.Piekielna głębia 3/10
9.12 Rund 2/10
10.Pakt milczenia 1/10
A tak w sumie to kiepski jednak wyrobnik......